19 Ağustos 2009 Çarşamba

Home (Yuva) Belgeseli


Belgesel meraklıları için bir belgesel keşfettim geçenlerde.Belki çoğunuz izlemiş ve yeni mi keşfettin diye burun kıvırıyorsunuzdur ama acı gerçek bundan ibaret.


İnternette bir video sitesinde gördüm.NTV'den çekilmiş.Telif yasalarına aykırı olur mu olmaz mı diye çok düşündüm ama en sonunda sizinle paylaşmak istedim.Belgeselin yapımcıları da bu belgeselin çoğu kişiye ulaşmasını isterlerdi bence.


Sözlükçülerin belgesel hakkındaki görüşleri 




NOHUT: Telif haklarıyla ilgili sorun olduğunda ilgili firmanın başvurusu üzerine direkt olarak kaldırılacaktır.

1 yorum:

A.Çağlar dedi ki...

yayınlamakta iyi etmişsiniz Zaten youtube da resmi olarak tamamı yayınlanıyor fakat ingilizce!.
--
videoların altındaki yorumlara görede gerçekten şahane bir belgesel vaktim olduğunda izleyeceğim