16 Ağustos 2014 Cumartesi

Seboreik Dermatit Tedavisi


Konuyla ilgili bakabilirsiniz:  http://www.azrehber.com/seboreik-dermatit-tedavisi/

Yıllarca seboreik dermatit den dolayı bayağı zorluklar yaşadım. Birçok şampuan ilaç vs kullandım.Kortizonlu ilaçlar geçici çözüm sunsa da uzun vadede fayda etmedi.

En son bir tıp merkezinde cildiyeye gittim. Badem yağı ile hazırlanmış bir içerik verdi.Birkaç kere kullandım.Gayet iyi geldi.

Doktorun bana dediği şey normal şampuanla devam et arada Ketoral tarzı şampuanlar kullanabilirsin.

Bu daha önce yapılan bir şeydi. Fayda olmaz diye düşündüm.

Ki asıl faydayı da bundan değil başka bir şekilde buldum. Bu dediğim şeyleri yaparak inşallah siz de fayda görürsünüz.

Bu işin asıl önemli noktası vücuda aşırı sıcak ve aşırı soğuk şeylerin değmemesi hepimizin bildiği üzere. Daha önce sıcak suyla banyo yapan ben en başta bu olayı bitirdim.


Banyoda soğuğa yakın ılık su kullanmaya başladım. Ayrıca kendim Sebamed Koruyu Şampuan ı kullandım genel olarak. Yaklaşık iki üç haftada bir başka şampuanı -mesela Ketoral- bir kereliğine kullanabilirsiniz. Sonra tekrar aynı şampuandan devam edersiniz.

Ayrıca banyo yaparken parmak uçlarıyla kafa derisine yumuşak yumuşak masaj yapalım. Tırnakları da kesinlikle uzatmıyoruz. Bizim en büyük düşmanlarımızdan biridir tırnak. Daha iyi sonuç almak için de saçları çok uzatmayalım. Orta uzunlukta olması yeterlidir.

Ben saçları bir kere şampuanladıktan sonra durulamadan biraz daha şampuan alıp tekrar saçlarıma sürüyorum. Yine hafif şekilde parmaklarla masaj yaparak şampuanlıyorum. Bu şekilde bir süre daha saçları bekletiyorum.

Durulama suyunu da soğuğa yakın suyla duruluyorum. Hem kafa derisi ve vücudumuz rahatlıyor. Hem saçlar nemi tutuyor.

Saç kurutma makinasıyla saçlara çok zarar vermeden kurutabiliriz.

Ben bu şekilde çok şükür bu illetten kurtuldum. Allah hepimize şifa versin...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu hastalığı 12 yıl çektim çok şükür küçük bir tüp krem rusyadan geldi anında kurtuldum çok şükür. Ankarada yaşıyorum kremin adı rusça ezraeylulgnc@gmail.com fikir amaçlı yardımcı olurum. Krem bende bi tüp var. Satıcı değilim. İsteyen getirtsin

Unknown dedi ki...

Kesin çözüm üç kişi kurtulduk. Darısı tüm hastalara

Unknown dedi ki...

Kremin ismi nedir acaba yazabilirsiniz.

Unknown dedi ki...

Nasıl kurtuldunuz yardımcı olabilirmisiniz

Unknown dedi ki...

Kremin adı nedir söyleyebilirmisiniz